Oldalak

2012. január 3., kedd

Még tavalyi...

Decemberben még tettem egy utolsó sétát a keretező felé, és mondhatom nagyon jó érzés volt. Még ilyet nem tapasztaltam mit akkor mikor bevittem a műveimet. Végre valahára a Krisztámnak évekkel ezelőtt elkészült hercegnőit kimostam, vasaltam és vittem. Kitettem, és a karácsonyi tömegben mindenki aki bent volt 3-4 eladó, és még több "vásárló" megcsodálták. Egy fickó még oda is jött "maga készítette?" -"igen" ."szerencsés gyermek" :D ez annyira meghatott... el is könyveltem magamban, hogy hasonszőrü lánya lehet mint az enyém :)
A másik kép a most befejeződött madáretetős RR. Nagyon szerettem hímezni, nekem a keret is nagyon bejött, mindig azzal kezdtem :D Ilyen furán rusztikusan zöldes széles keretet kapott :) és az előtérben kapott helyet.
Még egy falfúrással felkerült a karácsonyi kulcstartóm, szépen lelakkoztam és már használatba is  van véve :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése