Oldalak

2011. december 12., hétfő

Szülinapos Játék 5/II. :)

Pénteken is csengetett a postás (csak nethiány miatt nem tudtam megosztani) és két szépséges csomagot hozott nekem.

Elsőként Ládikó ajándékait mutatom :) egy nagyon szép gyöngy karkötő a hozzá illő fülikkel, képeslap és egy kis finomság. Köszönöm használni fogom :)


Második pénteki csomagom Kismaccstól jött egy nagyon klassz konyhai (fali) üzenőblokk, fa alapanyagra szalvétatechnikával készült, egy fincsi házi szappan, két díszített üvegmécses, és persze csipkeszalag :) Köszönöm neked is. Az üzenő hátoldalára egy nagy darab mágnes fog kerül és a hűtőn lesz a helye, mert ott van a legjobban kéznél.


Ma is hozott két csomagot a postásbácsi. Az elsőt Timitől kaptam. Egy csodaszép terítő, edényfogó kesztyű (kívánságomat teljesítve :D) és egy csomag mézeskalács, melynek egy kiemelkedő darabján jött a szülinapi üzenet :) Timi neked is köszönöm még egyszer. Mondanom sem kell, hogy a süti már elfogyott :D


A beszámolóm utolsó csomagja Györgyitől érkezett. Egy varrott kis tároló (a kép nem túl szerencsés, de csodaszép) A fürdőszobában kapott helyett a szappankák és egyéb csecsebecsék tárolójaként. pár tasak alma-fahéj tea, és nem tudom, hogy ezek árasztották az illatot, vagy a két kis párnácskában is van valami de eszméletlen, ahogy a csomagon kívülről is érződött. Volt még a csomagban egy karácsonyfadísz (?) az akasztó miatt gondolom, de szerintem mást is díszíthet :) És ami nagyon tetszett, a körlevelekben megemlítettem, hogy egyszer szeretnék egy patchwork takarót, szóval ahhoz kaptam két blokkot :) Nagyon köszi :)


Most egyenlőre ennyi, de várok még 5 csomagot, úgyhogy folyt. köv.

1 megjegyzés: