Oldalak

2011. április 10., vasárnap

Áprilisi minitali

Tegnap mi is találkozóztunk :) Gzsuzsu ihletével találtunk egy jó kis helyet Debrecenben... Egy könyvesbolt emeletén van egy jó kis kávézó, nyugodt, csendes, kényelmes, és a csokiöntetes-vanilia fagyi nagyon fincsi . Nagyon jól elbeszélgettünk, nevettünk sokat mint mindíg, kibeszéltünk, megbeszéltünk ami ilyenkor lenni szokott! Én úgy érzem ez a hely még törzshellyé is vállhat ha a többiek is úgy látják... szóval ha nincs jobb (mondjuk valamelyikőnknél) akkor ez egy tökéletes hely. A "party" után lementünk az alagsorban, én nem is tudtam, hogy ilyen is van, de hibás könyveket lehet venni töredék áron, ami annyit jelent, hogy minimum 50% a kedvezmény. Vettem is gyorsan két meséskönyvet összesen 750 Ft-ért mindösszesen annyi hibájuk volt, hogy a borítójuk meg volt nyomódva (picit) pont annyira ami meglátszik két elővétel után...


De nem is ez a lényeg :) Andres látott el minket megint jó sok munkával, a többiekkel csak egy-egy darabot mutogattunk, de lassan már nem is "csak" a hímzés miatt találkozunk én legalábbis így érzek... Képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése