Oldalak

2011. január 20., csütörtök

2010 decemberi debreceni találkozó :)

Találkoztunk mi decemberben is ám :) csak eddig nem jutottam el idáig, hogy errő beszámolót is adjak... Közben megvolt már a januári is de az egy következő történet. Szóval a csajok megreklamálták, hogy nincs fent a blogomban a mi "nagy" ajándékosztogatásunk!
Barbinál gyűltünk össze Derecskén, nagy sajnálatomra gzsuzsu nem tudott eljönni, a rossz időjárás miatt nem érkeztek haza időben Sopronból. :( Én neki ajándékoztam amit egy korábbi bejegyzésben már részleteztem is... Az ajándékokon kívűl egyéb csecsebecsék is elővillantak, a hangulat szerintem tökéletes volt... Mit is mondhatnék még a képek magukért beszélnek.... Ide önző módon csak azt teszem amit én kaptam...
Caris-Zsuzsa ajándékozott meg egy nagyon szép párnával, gombolós rátéthímzéssel, amit lecserélhetek ha elmúlik a karácsony, és persze egy aranyos kis díszt is kaptam... Az angyalkámnak üzentem, hogy szeretném ha rajta lenne kitől kaptam így a sarokban láthatjátok azt is :) A kisfiam bírtokba is vette, még aznap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése