Oldalak

2010. október 31., vasárnap

RR-özön...

A héten, betegápolás közben RR-eztem kicsit... el nem jöttem az épp aktuális beteg gyermekem mellől, sokat aludtak így egy-egy kisebb minta meg sem kottyant... :) Illetve épp akkor érkezett be mind, pár napon belül, így gyorsan túlestem rajtuk...
Tyúkocskás terítők, Carisé és az enyém ami még most indul útjára:
A madáretetősből Ellina kendője:
A fűszernövényesből, Bara-Barbi anyaga, és gyerkőcök-Zsuzsa cipői (a sárga papucsot működtem):
Végül de nem utolsó sorban az évkönyves naptárosból Krisz kendője:

7 megjegyzés:

  1. Pfuu,mennyi rr.:)Csodallak.:)Gratula.:)

    VálaszTörlés
  2. Hogy mennyit alkottál. :-)
    Most én is a fűszernövényessel küzdök. 25-ös vászon egy szálára. Ez ugye keretet igényel, és így nem nekem van kitalálva.

    VálaszTörlés
  3. igen, azt hiszem az már járt nálam... nem értem, hogy mindig akad valaki aki "bealakít" az anyagával, bár itt annyiban könnyebb, hogy két szál fonalkel... én mindig előre kérdezek, nem tudom emlékszel e a BF-nél kérdeztem hogy mit szólnátok a lenvászon táskához :D és lebeszéltetek :D most az angyalosnál 18-as aidában gondolokodom, de még arra is rákérdezek nehogy gond legyen valakinek :D

    VálaszTörlés
  4. Mennyi rr!Nagyon kitartóan csinálod őket! irigy smiley

    VálaszTörlés
  5. Igen, csinálom :) jólesik néha dumcsizni a fórumon, illetve ezek a munkák legalább előbb vagy utóbb be lesznek fejezve :) pl a herbs-est a héten vittem el a keretezőhöz :) mióta is érkezett haza???? :D

    VálaszTörlés
  6. Hogyan lehet bekapcsolódni egy ilyen RR-özönbe, vagy kendözésbe? Mintát kell venni, hogy is van ez.Légy szives egy kis felvilágitásra van szükségem!!! Köszi elöre

    VálaszTörlés
  7. Szia Eliz!
    Én általában az xszemes.hu-n szoktam ezügyben fórumozni, ott minden évben indul pár RR. Jelentkezni ott tudsz, ha figyeled, hogy mikor indítanak és persze legyen még szabad hely, mivel ez kötött férőhelyes, nemúgy mint a SAL munkák. Vagy indíthatsz te is, ha van olyan mintád ami többekkel szeretnél kihímezni... ilyet akár itt a blogspoton is meg lehet oldani...

    VálaszTörlés