Oldalak

2012. december 11., kedd

Decemberi Karácsonyi találkozónk :)

Ez részemről most megint rendhagyóra sikerült mert épp aznap volt a születésnapom így én olyan különlegesnek éreztem az egész napot... Amúgy is azzá teszi az ha találkozom a csajokkal de ez így most megint kicsit másabb lett :D Sok sok szép ajándék készült, remélem mindenkinek tetszik amit kapott, a fotókon nem szerepel Anita és Viki ajándéka, megpróbálok kicsikarni egy fotót Zsuzsától és Anyutól :) illetve még adós vagyok pár képpel mert Vikitől mindenki kapott egy szép agyag tálkát (enyém már a munkahelyen van) Nettytől horgolt csillagocskát, amit kicsi lánykám már el is kobozott, Zsuzsától csokikát kaptunk és teát... és még nem tudom... remélem nem felejtettem el semmit, ha mégis majd jelzik a csajok :) úgy szokták :DDD
A lényeget nem is írtam még... gzsuzsunál voltunk, szépen alakított kis kuckójukban, nagyon barátságos otthonuk van, szerintem mindenki így érezte :) Jaj és még egy fontos dolog, Viki egy újabb bökögető lánykát hozott magával... remélem jól érezte ő is magát és máskor is jön hozzánk :)) 
Teljesen szétszórt lett ez a bejegyzés de majd csak összerázódik bennem és átfogalmazom.... vagy nem :)

5 megjegyzés: