Oldalak

2011. február 20., vasárnap

Januári-februári termelésem...

A magazinos hímzéseken kívől még csak RR-ekre futotta az időmből... de azt sikerült szép számmal ismét összehozni... ezeken kívűl jelenleg is van nálam három plusz egyet inditok márciusban. Szerencsére 1-2 hónap és párnak vége mert most nagyon összefutottak nálam. És azt hiszem többet nem csinálok ilyet... egyszerre max két futó RR, mert nem győzöm... Nagyon szeretem az RR-eket bár mostanában a fórumok is ellaposodtak úgy érzem már nem olyan mint mondjuk két-három évvel ezelőtt...

A madáretetős és a tyúkocskás a Nadiné:



A fűszernövényes a timikéé:


Az évkönyves naptáras a Margóé, és ezt ezennel be is fejeztük :) Tizen voltunk és a két utolsót magunk hímeztük, de én megleptem Margót és megcsináltam neki :)


Judit.6 virágai a füszernövényes RR-hez tartozik, és ebből is már csak egy hiányzik a Margóé, hamarosan megkapom Barbitól remélhetőleg és azt is küldhetem haza.


Caris második angyalkája:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése